Zdajemy sobie sprawę jak cennymi materiałami operujemy, dlatego kiedy to możliwe decydujemy się transportować Twoją nową Super Szafę naszą flota pojazdów, specjalnie dostosowanych do tego typu przewozów.

W większości przypadków Twoja szafa na wymiar zostanie dostarczona przez nas w każde miejsce, w Polsce zupełnie ZA DARMO. 

Czas realizacji wynosi od momentu potwierdzenia zamówienia i wpłaty zaliczki to:

  • dla drzwi przesuwnych – 14 dni roboczych 
  • dla Super Szaf – 30 dni roboczych.

 

Na Naszą odpowiedzialność!

Jesteśmy wdzięczni naszym klientom za zaufanie, którym codziennie nas obdarzają, sprawia ono, że nasi kierowcy mają możliwość dostarczać więcej i więcej naszych produktów. Ich czas jest niestety ograniczony dlatego w większości przypadków, bardzo prosimy o kooperację i zorganizowanie sobie pomocy we wniesieniu Super Szaf.

Gdyby jednak nie udało się Tobie znaleźć żadnego wsparcia, istnieje możliwość, że załoga pomoże Tobie wnieść elementy szafy. O szczegółach porozmawiaj z kierowcą już podczas odbioru mebli, jego numer zostanie podany Tobie w momencie ustalenia terminu transportu!

Mimo, że dokładamy wszelkich starań, aby transport przebiegał bezproblemowo, sytuacja na drogach zawsze obarczona jest nieprzewidywalnością. Gdyby podczas transportu Twoja Super Szafa okazałaby się uszkodzona, masz pełne prawo do reklamacji! Ułatwimy to Tobie za pomocą naszego formularza reklamacji! Więcej o procesie reklamacji możesz przeczytać klikając w ten link.!

W przypadku transportu z SuperSzafami:

Dzwonimy do klienta z wyprzedzeniem i umawiamy konkretny dzień dostarczenia zamówienia, zakres godzin dostarczenia od 7:00 do 22:00, ustalamy termin godzinowy w zakresie do 4 godzin i godzinę przed przyjazdem kierowca dzwoni do klienta. Zamówienie dostarczamy do pierwszej przeszkody, tzn. tak daleko, jak dojeżdża samochód, bez usługi wniesienia.

W przypadku transportu kurierem:

 

W dniu, gdy wysyłka jest już przekazana firmie transportowej wysłana zostaje klientowi wiadomość sms i maila o nadaniu przesyłki oraz terminie dostarczenia.

  • Termin dostarczenia  – należy śledzić przesyłkę w systemie firmy przewozowej- inf w mailu i sms. Następnego dnia po otrzymaniu maila należy zadzwonić do swojego oddziału firmy, by uzyskać informacje czy przesyłka będzie dostarczona danego dnia i uzyskać nr telefonu do kierowcy.
  • Przesyłki dostarczane są pod drzwi budynku z adresu odbioru-bez usługi wniesienia, do godziny 16:00. (lub z wniesieniem i po godz 16:00 za dopłatą i wcześniejszym uzgodnieniu z Superszafy)
  • Każdorazowe przełożenie dostawy w trakcie już rozpoczętej przesyłki powoduje dodatkowe koszty, które zwiększą kwotę pobrania, dlatego prosimy nie przekładać odbioru dostaw na inne dni- niezbędne jest informowanie Superszafy o zmianach- rozumiemy, że zdarzenia losowe mogą powodować niemożność odbioru w uzgodnionym terminie.
Porozmawiaj z nami
Czat udostępnia Firmao.pl CRM