Formularz Reklamacji

Jako naszemu klientowi, przysługuje Tobie prawo do reklamacji uszkodzonego w czasie transportu przedmiotu. Poniżej nasz formularz reklamacyjny, który usprawni komunikację z Tobą, abyśmy szybciej mogli znaleźć rozwiązanie ewentualnego problemu!

WAŻNE – ZWROTY! W związku z faktem, że każde zamówienie realizowane jest pod konkretny wymiar, podany przez klienta – nie możemy uznawać reklamacji za szafy zgodne z wymiarem przez klienta, a niezgodne z rzeczywistym wymiarem w Państwa pomieszczeniach. W tym przypadku zastosowanie ma pkt 3 art. 38 o Prawach Konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

 

Dołożymy jednak najpilniejszych starań, aby przeprowadzić Państwa przez metodę wykonania pomiarów. W znacznej większości przypadków, są w stanie Państwo wykonać to samodzielnie bez udziału osób trzecich. Prosimy o kontakt w tej sprawie, a na pewno proces pomiaru i wyboru Super Szafy na wymiar będzie przeprowadzony perfekcyjnie!

 

Uszkodzona przesyłka:

PROSIMY SPRAWDZAĆ PACZKI W OBECNOŚCI KURIERA W PRZYPADKU, GDY TOWAR ULEGNIE USZKODZENIU NALEŻY NAPISAĆ NA LIŚCIE PRZEWOZOWYM OBOK swojego PODPISU

Podstawą reklamacji jest podpisany PRZEZ PAŃSTWA list przewozowy z adnotacją ? USZKODZONE i uszkodzone opakowanie”  oraz stwierdzenie co jest uszkodzone: tory, drzwi, wypełnienie drzwi itp. WYMAGANE JEST PRZESŁANIE ZDJĘCIA TAKIEGO PROTOKOŁU ORAZ ZDJĘĆ Z USZKODZONEGO TOWARU ? jeśli będzie sytuacja, że towar będzie uszkodzony, co zdarza się BARDZO rzadko, dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej dotarła do Państwa właściwa część.

BARDZO WAŻNE:  Zgodnie z polityką firm przewozowych, po odebraniu bez uwag towaru od kuriera, klient ponosi pełną odpowiedzialność za zakupiony towar.

Meble uszkodzone, bez adnotacji „uszkodzone” na liście przewozowym nie podlegają zwrotowi.

Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 30 dni.

    Twój załącznik (zdjęcie reklamowanego produktu):

    Porozmawiaj z nami
    Czat udostępnia Firmao.pl CRM